پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6431
-
الف
+

فیلم‌های ویژه عید فطر آی‌فیلم

بیننده سه فیلم سینمایی «تپلی و من»، «سرخپوست» و «کاتیوشا» از آی‌فیلم عربی باشید.

به مناسبت عید سعید فطر، سه فیلم سینمایی «تپلی و من»، «سرخپوست» و «کاتیوشا» از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «تپلی و من» پنجشنبه 23 اردیبهشت روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی حسین قناعت در سال 1398 تولید شد.

فیلم «تپلی و من»، داستان مردی به نام رامین است که در رشته کارگردانی تحصیل کرده ولی بخاطر ننوشتن فیلمنامه‌های جذاب، به ناچار در یک مرکز آموزشی هنری کار می‌کند. یک روز او به‌طور اتفاقی شخصیت دوران کودکی خودش که اسمش تپلی است را در خانه‌اش پیدا می‌کند و بعد از مشورت با روانشناس، متوجه می‌شود که تپلی از گذشته آمده تا اتفاقی را که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس رامین شده را به او بگوید تا رامین در گذشته سفر کند و از آن اتفاق جلوگیری کند اما...

حسن معجونی، میترا حجار، یوسف تیموری، رامین ناصرنصیر و زنده یاد سیروس گرجستانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «تپلی و من» پنجشنبه 23 اردیبهشت ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی نیز جمعه 24 اردیبهشت از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

این فیلم محصول سال 1397 برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۷ اتفاق می‌افتد؛ که در آن يك زندان قديمی را در حال تخليه به تصویر می‌کشد. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند که...

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، آتیلا و ستاره پسیانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

 فیلم سینمایی «سرخپوست» جمعه 24 اردیبهشت ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

در پایان نیز، فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی شنبه 25 اردیبهشت از آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

«کاتیوشا» محصول سال 1396 و در خلاصه قصه کمدی آن آمده است: من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.

هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، بیژن بنفشه‌خواه، سیما تیرانداز، ارژنگ امیرفضلی، لیندا کیانی، میترا حجار، قاسم زارع، مهران رجبی و خشایار راد بازیگران اصلی آن هستند.

فیلم سینمایی «کاتیوشا» شنبه 25 اردیبهشت ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای فیلم سینمایی «تپلی و من»

پشت صحنه فیلم «سرخپوست»

مهرانفر: گریمم را در «کاتیوشا» دوست دارم

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر
الهه نوشیان

سلام و خسته نباشید خدمت دستاندکاران شبکه ای فیلن ممنون از پخش سریال زیبای مسافری از هندخواستم بگم لطفا سریال خط قرمز و ساختمان پزشکان رو پخش کنید ممنون